Blog,  Coco

3 uger

Så har hvalpene udviklet sig, så de både kan se og høre. De er også begyndt at øve sig i at gå. Vi hygger max med dem og er begyndt at træne lyde med dem (støvsuger, fyrværkeri, lyn og torden, bylarm, biler osv), så de bliver trygge ved mange lyde.

Her kommer portrætfotos af jeres hvalpe:

Denne skønne pige har fået pink halsbånd på. Hun skal hjem til familien Thrane 🙂

Denne skønne pige har fået orange halsbånd på. Hun skal hjem til familien Hald 🙂

Denne skønne fyr har fået grøn halsbånd på. Han skal hjem til familien Have 🙂

Denne skønne fyr har fået blå halsbånd på. Han skal hjem til familien Helle 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *